دعای صنمی قریش + ترجمه و دانلود

توسط | دی ۷, ۱۳۹۶ | ادعیه و زیارات, شیعه‌شناسی

متن کامل دعای صنمی قریش (دو بُت قریش)

حضرت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در شبانه‌روز مخصوصاً در قنوت نماز وتر بر دعای صنمی قریش مواظبت داشتند و روایت شده: کسی که دعای صنمی قریش را بخواند مانند کسی است که در جنگ بدر و احد و حنین همراه پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) هزار تیر انداخته باشد.

مرحوم کفعمی در مصباح، این دعا را جزو مستحبات شب نیمه شعبان آورده است.

ظاهر این دعا روی بحث لعن تمرکز دارد؛ اما در واقع این دعا مجموعه‌ای است از مباحث معرفتی – برائتی در راستای بیان ظلم‌ها، جنایات، انحرافات و بدعت‌هایی که پس از شهادت رسول خدا در جامعه رخ داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ صَلّ عَلَى مُحَمَّد وَ آل مُحَمَّد.

بار الها بر پیامبر و آلش درود فرست.

اللَّهُمَّ العَن صَنَمَي قُرَیشٍ وَ جِبْتَیْهَا وَ طَاغُوتَیْهَا وَ إفکَیْهَا وَابْنَتَیهِمَا اللَّذَیْنِ خَالَفا أمْرَکَ وَ أنکَرَا وَحیَکَ وَ جَحَدَا إنعَامَکَ وَ عَصَیَا رَسُولَـکَ وَ قَلَّبَا دینَکَ وَ حَرَّفا کِتَابَکَ.

بار پروردگارا، از رحمت خود دور نما دو بت قریش، جبت و طاغوت را و دو دروغ‌گو و دختران‌شان را، آن دو که با امر تو مخالفت و وحیت را انکار و آگاهانه نعمت‌هایت را تکذیب و از پیامبرت سرپیچی نمودند، دینت را واژگون و کتابت(قرآن) را تحریف کردند.

وَ أحَبَّا أعدَاءَکَ وَ جَحَدَا آلاءَکَ وَ عَطَّلا أحْکَامَکَ وَ أبـطَلا فَرائـضَکَ وَ ألحَدا فِي آیاتِکَ وَ عَادَیا أولیاءَکَ وَ وَالیا أعداءَکَ وَ خَرَّبا بِلادَکَ وَ أفسَدا عِبادَکَ.

دشمنانت را دوست داشته و روزیِ تو را کفران و احکامت را بی‌استفاده گذاردند. واجبات تو را پوچ انگاشتند و آیاتت را مسخره، با دوستانت دشمنی و دشمنانت را دوست شمردند، سرزمین‌های تو را ویران و بندگانت را به تباهی کشاندند.

اللّهُمَّ العَنهُما وَ أتباعَهُما وَ أولیاءَهُما وَ أشیاعَهُما وَ مُحِبِّیهِما فَقَد أخْرَبا بَیتَ النُبُوّةِ وَ رَدَما بَابَهُ وَ نَقَضَا سَقفَهُ وَ ألحَقا سَماءَهُ بأرضِهِ وَ عَالِیَهُ بِسَافِلِهِ وَ ظاهِرَهُ بِباطِنِهِ.

پروردگارا، از رحمتت دور کن آن دو و دنباله‌روان و دوست‌داران و پیروان و علاقه‌مندان آن دو را چه اینکه این دو خانۀ نبوّتت را خراب و درش را بستند و سقفش را در هم کوبیدند. آسمان و زمینش، بالا و پایین، ظاهر و باطنش را یکی نمودند.

وَ اسْتَأْصَلا أهْلَهُ وَ أبادا أنصَارَهُ وَ قَتَلا أطفالَهُ وَ أخْلَیا مِنْبَرَهُ مِنْ وَصِیِّهِ وَ وارِثِ عِلمِهِ وَ جَحَدا إمامَتَهُ وَ أشْرَکا بِرَبِّهِمَا فَعَظِّمْ ذَنبَهُمَا وَ خَلِّدْهُما في سَقَر «وَ مَا أدْراکَ مَا سَقَر * لاتُبْقِي وَ لا تَذَر».

اهل خانه را ریشه‌کن و بر یاوران‌شان خشم گرفتند و کودکانش را کشتند. منبر پیامبر را از وصی و وارثِ علمش خالی کردند، امامتش را انکار و برای پروردگار شریک قائل شدند. پس گناه‌شان را بزرگ شمار و این دو را در جهنم جاودانه فرما و تو چه می‌دانی جهنم چیست؟! (آتشی که) نه دلسوزی دارد و نه رها می‌سازد.

اللّهُمَّ الْعَنْهُمْ بِعَدَدِ کُلِّ مُنکَرٍ أتَوْهُ وَ حَقٍّ أخْفَوْهُ وَ مِنْبَرٍ عَلَوْهُ و مؤمنٍ أرجَوهُ وَ منافقٍ وَلَّوه وَ وَلیٍّ آذَوه وَ طَریدٍ آوَوه وَ صَادقٍ طَرَدوه وَ کافرٍ نَصَرُوهُ وَ إمامٍ قَهَروه.

معبودا، ایشان را لعنت نما به تعداد هر معصیتی که مرتکب، و حقّی که کتمان کردند و هر منبری که بر آن گام نهادند و مؤمنی که راندند و دورویانی که به سرپرستی برگزیدند و دوستانی که اذیت و رانده‌شدگانی که پناه دادند و راستگویی که تبعید و کافری که یاری‌اش نمودند و امامی که بر او چیره گشتند.

وَ فَرضٍ غَیَّرُوهُ وَ أثَرٍ أنکَرُوهُ وَ شَرٍّ آثَرُوهُ وَ دَمٍ أراقُوهُ وَ خَیْرٍ [وَ خَبَرٍ] بَدَّلُوهُ وَ کُفْرٍ نَصَبُوهُ [أبْدَعُوهُ] وَ حُکمٍ قَلَّبُوهُ وَ کِذبٍ دَلَّسُوهُ.

و واجباتی که تغییر داده و سنّت‌هایی که انکار کردند و بدی‌هایی که ترجیح داده و خون‌هایی که ریختند و خوبی‌هایی [و اخباری] که عوض‌شان کردند و کفری که بدعت گذارده و احکامی که دگرگون و دروغی که پوشاندند.

وَ إرثٍ غَصَبُوهُ وَ فَیْ‏ءٍ اقتَطَعُوهُ وَ سُحتٍ أکَلُوهُ وَ خُمسٍ استَحَلَّوهُ وَ باطلٍ أسَّسُوهُ وَ جَورٍ بَسَطُوهُ وَ نِفاقٍ أسَرُّوهُ وَ غدْرٍ أضْمَرُوهُ وَ ظُلمٍ نَشَرُوهُ.

و ارثی که غصب و غنیمتی که برای خود برداشتند  و مال حرامی که خوردند و خمسی که حلال شمردند و باطلی که پی‌ریزی و ستمی که گسترش دادند و نفاقی که پوشیده و خیانتی که پنهان کردند و ظلمی که گسترانیدند.

وَ وَعدٍ أخلَفُوهُ (وَ إمامٍ حَارَبُوهُ) وَ عَهدٍ نَقَضُوهُ وَ حَلالٍ حَرَّمُوهُ وَ حَرامٍ أحَلُّوهُ وَ بَطنٍ فَتَقُوهُ وَ جَنِینٍ أسقَطُوهُ وَ ضِلعٍ دَقُّوهُ وَ صَکٍّ مَزَّقُوهُ وَ شَمْلٍ بَدَّدُوهُ وَ عَزیزٍ أذَلُّوهُ وَ ذَلیلٍ أعَزُّوهُ وَ حَقٍّ مَنَعُوهُ (وَ إمامٍ خَالَفُوهُ).

و خلف‌وعده‌ها و پیمان‌شکنی‌هایی که انجام و حلال‌هایی که حرام و حرام‌هایی که حلال و شکمی که شکافتند و جنینی که انداختند و دنده‌ای که نرم کوبیدند و شکستند و سیلی‌ای که به آن هتک حرمت نمودند و اجتماعی که پراکنده و شرافت‌مندی که ذلیلش و ذلیلی که گرامی‌اش داشتند و حقّی که جلویش را گرفتند و امامی که با او مخالفت کردند.

اللَّهُمَّ العَنهُم بعَدَدِ کُلِّ آیَةٍ حَرّفُوها وَ فَریضَةٍ تَرَکوها وَ سُنَّةٍ غَیَّروها وَ رُسُومٍ مَنَعُوهَا وَ أحکامٍ عَطَّلوها (وَ أرْحَامٍ قَطَعُوهَا) وَ بَیعَةٍ نَکَسُوها (وَ أیْمَانٍ نَکَثُوهَا) وَ دَعوَى أبطَلوها وَ بَیّنَةٍ أنکَروها.

بار خدایا، لعن‌شان کن به تعداد هر آیه که تحریف و واجبی که ترک و سنتی که عوض کردند و رسومی که منع و احکامی که بی‌استفاده رها نمودند و قطع رحمی که انجام دادند و بیعتی که از آن رو برگرداندند و پیمانی که شکستند و فراخوانی که ضایع و برهانی که انکارش نمودند.

وَ حیلَةٍ أحدَثوها وَ خیانَةٍ أورَدوها (وَ أمانَةٍ خَانوها) وَ عَقَبَةٍ ارتَقوها وَ دبابٍ دَحرَجوها وَ أزیافٍ لَزِمُوها وَ شَهاداتٍ کَتَموها وَ وَصیَّةٍ ضَیَّعوها.

و حیله‌ای که ایجاد و خیانت‌هایی که وارد ساختند و امانت‌هایی که در آن خیانت و گردنه‌ای که بالای آن رفته و ضعیفی که (به خاک) غلتاندند و کج‌روی‌هایی که دنبال کرده و شهادت‌هایی که مخفی و وصیتی که نابودش کردند.

اللَّهُمَّ العَنهُما فِي مَکنونِ السِرِّ وَ ظاهِرِ العَلانیَةِ لَعناً کَثیراً (دَائِباً) أبَداً دائِماً سَرمَداً، لا انقِطاعَ لأمَدِهِ وَ لا نَفَادَ لعَدَدِهِ، لَعناً یَغدُو أوَلُّهُ وَ لا یَرُوحُ آخِرُهُ.

بار الها، این دو را در مخزن سرّ خود و آشکارا لعنی کن فراوان، پیوسته و همیشگی که قطع نگردد و سرآمدی نداشته باشد.

لَهُم وَ لِأعْوَانِهِم وَ أنصَارِهِم وَ مُحِبِّیهِم وَ مُوالِیهِم وَ المُسَلِّمِینَ لَهُم وَ المائِلِینَ إلیهم وَ الناهِضِینَ بِأجْنِحَتِهِم [بِاحتِجاجِهِم] وَ المُقتَدِینَ بکَلامِهِم وَ المُصَدِّقِینَ بِأحکامِهِم.

هم خودشان را و هم اعوان و انصار و دوست‌داران و هر که ولایت ایشان را پذیرفته و تسلیم‌شان باشد، یا میل به آنها داشته و در حمایت‌شان بوده و گوش به حرف ایشان داده و مُهر صحّت به احکام‌شان زده باشد.
  • سپس چهار مرتبه می‌گویی:

«اللَّهُمَّ عَذِّبْهُمْ عَذَاباً [ألِیماً] یَسْتَغِیثُ مِنهُ أهْلُ النارِ»

رحیما، آنها را به عذابی گرفتار نما که اهل دوزخ از (سختی) آن فریادرس طلبند.

آمِینَ رَبَّ العَالَمِینَ


شادی روح حضرت ابولؤلؤ(رحمه‌الله): اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم

تحقیق متن و ترجمه توسط سایت درر


فایل صوتی دعای صنمی قریش

برای دانلود فایل صوتی دعای صنمی قریش با صدای استاد فرهمند روی لینک زیر کلیک کنید.

البته متن نسخۀ تحقیق‌شدۀ فوق با نسخه صوتی کمی متفاوت است.

۲۷ دیدگاه ها

  1. کریم طوسی

    بسمه تعالی بکوشیم بشریت راازجهل وخرافات ونادانی درآوریم امیرالمومنین (ع)انقدربرای زنده ماندن اسلام ناب محمدی(ع)صبرنمودکه درحیاتش اورالعن می‌کردن تبلیغات آنچنان غالب بود که فرمایشات ایشان وپیامبرنورورحمت دیده نمیشود زمان کنونی ببینیددنیاباتمام قدرت برای خاموش کردن اسلام ناب محمدی(ع)که علیه غارتگران ودزدان وخوشگذرانان که زندگیهای اشرافیشان ماحصل غارت بیت المال هست وبرای حفظ این اموال نامشروع پوست وسمتهایی که باهمین ثروت‌های قارونی بدست اوردندناچارنددربرابراصل انقلاب که پرچمدارش ولایت امر مسلمین هست بایستندحتی به قیمت ازدست دادن هویت وانسانیت برای خدمت به قدرتهای استکباری درراسشان آمریکای جنایتکارامروزبایدبازبان واحدفریادمرگ برامریکاومرگ براسرائیل راسردادکه تمام مفسده هازیرسراین قدرتهای پوشالی است که به این روشنگری مقام عظمای ولایت جهادتبیین میفرمایندخداصاحب الامرمان رابرساندببرکت صلوات برمحمدوال محمد(ص)

    پاسخ
  2. رحما

    اللهم العن صنمی القریش…
    بخاطر رنج هایی که مولا علی ع و اهل بیت مطهرش از ظلمهای این دو ملعون(ابوبکر و عمر ) کشیدند.

    پاسخ
    • جواد

      خداوکیلی
      شما که دم از ولایت عظمای ولایت ومقام معظم رهبری دم می زنید؛:
      پس چرا فرمایشات ایشان را قبول ندارید و جامه ی عمل نمی پوشانید!؟؟؟
      حاشا بر شما در:
      لعنت آشکار فرستادن به
      دوخلیفه ی اول اهل سنت، حاشا بر شما
      چون مقام معظم رهبری تقریبأ( ۵/۶)ماه پیش هم در جریان قضیه ی شرق کشور و تروریست‌هایی که خادمان مردم را در خط مرزی
      به شهادت رساندند؛ دوباره گوش زد فرمودند که هیچ شیعه ی انقلابی ایرانی حق توهین و فحش و لعنت بر ( معتقدات برادران اهل تسنن) یا سایر مکاتب و مذاهب را ندارند!

      پس شما چگونه از رهبر معظم انقلاب تبعیت و پیروی می کنید؟؟پس شماها هم دراین عصر….آری مانند…هایی هستید که به آنها می تازید!
      التماس تفکردارم…..!

      پاسخ
  3. مجتبی

    سلام
    خداوکیلی اگر یک ذره دلتون برای مکتب حقه ی تشیع میسوخت واهل درد بودید، اینطور ب خواسته ی نائب برحق امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف بی توجهی ودهن کجی نمی‌کردید و اسباب تفرقه افکنی را بدست شیعیان انگلیسی_ و بقول حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی علیه_وشیعه ی دعوا درست کن نمیدادید. قدری بصیرت هم چیزِ خوبیه ک برخی انگار بویی ازش نبردن!
    بعد ادعا میکنیم منتظر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هستیم، درحالیکه حاضر نیستیم امر نايب ایشان رو برآورده کنیم

    پاسخ
    • مصطفی

      سلام
      اعتقادات شبعه را سانسور کنیم به خاطر سیاست؟!
      شما را تنها می‌گذاریم با امام خامنه‌ای عزیزتان

      پاسخ
      • محمد

        حلال زاده

        پاسخ
    • مجتبی

      ببخشید این نائب بر حق رو از زبان امام زمان شنیدید؟ یا دیدید؟
      اگر دیدید و یا شنیدید لطفا به سمع و نظر ما هم برسانید .
      التماس تفکر

      پاسخ
    • نرگس

      یعنی چی ؟ منظورتون چیه ؟ یعنی دعایی که هرروز امیر المومنین علیه السلام در قنوتشون میخوندن ما حذف کنیم ؟ یعنی مظلومیت فاطمه زهرا سلام الله رو کتمان کنیم ؟ که نتیجه ش بشه این که شهادتشون مثل پیامبر صلی الله کتمان بشه ؟ پناه بر خدا

      پاسخ
    • عبدالرضا

      سلام در متن سخن شما آمده نائب امام زمان قصد جسارت به اولاد پیغمبر ندارم ولی آنطور که در کتاب معتبر شیعه آمده امام زمان ارواحنا فداه فقط ۴ نائب داشتند تا جایی که بنده با چهل سال سن به خاطر ندارم آقای خامنه ای سید بزرگوار رهبر انقلاب اسلامی هیچ وقت خودشان را نائب امام زمان ارواحنا فداه معرفی کرده باشند حالا شما حرف از آش داغ و کاسه میزنید ، چطور میشود کسی شیعه مولا علی علیه السلام باشد و سکوت اختیار کند و این دو ملعون را لعن نکند ، شما ترجمه دعای شریف با دقت بخوانید و هر چقدر متوجه شدید لعن کنید به گمانم شما معنا و مفهوم بصیرت را نمیدانید و متاسفانه همانند کبک سر در برف فرو برده اید .
      اگر از اهل سنت این چنین دفاعیاتی را بخوانیم جای تعجب ندارد ولی از یک مثلا اهل تشیع ….
      به گمانم شما به همان تشیع انگلیسی و آمریکایی گرویده اید .
      مواظب خودتان باشید .

      پاسخ
  4. برائتی

    بر عمر و عمری و عمری دوست لعنت ابدی و عذاب شدید

    پاسخ
  5. آئينه

    به عدد فضايل آل الله بر عمر و عمری دوست لعنت

    پاسخ
  6. Molana

    این حرف شما از بیخ اشتباهه و دارید اولا با این حرفتون رهبری رو میزنید دوما شما که نمیدونی تولی و تبری جزو فروع دین هست یا اصول اصلا هدفتون از صحبت کردن چیه ؟ بنده مخالف لعن نیستم ولی وحدت بین شیعه و سنی حرفی کاملوو منطقی هست اولا شما باید بدونی وحدت به چه معنایی لحاظ شده
    وحدت اعتقادی ؟ وحدت سیاسی ؟ یا وحدت اجتماعی؟ که حرف رهبری وحدت به معنای سوم هست والسلام

    پاسخ
    • آئينه

      وحدت بین شیعیان مهم تره یا وحدت بین شیعه و عمری ؟!!!!
      تولی و تبری برای شیعه مثل دو باله

      پاسخ
    • زهرا

      خاک تو سرت هنوز همچین فکرایی داری

      پاسخ
    • ابو لولو

      آی بر عمر و عمری دوست لعنت،هرکسی که ذره ای احترام برا عمر دوست قائله لعنت،وقتی ولی مطلقه خدا صغیر و کبیرشون رو لعن کرده،بر مخالف لعن جماعت عمری لعنت

      پاسخ
      • ابولولو سرشتم

        بر عمر و عمری و عمری دوست لعنت

        پاسخ
    • محب اهل بیت

      وقتی تو زیارت عاشورا و دعای صنمی قریش لعن میکنن شما چه اصراری داری با دوستداران قاتلان ائمه دوستی کنید؟دشمن مولا علی میشه دشمن شیعیان،و دوستان اونها سنی ها هستن.پس بر دشمن علی و دوست داران دشمن علی لعنت

      پاسخ
    • احسان

      بنظر بنده وحدت که هیچ حتی صحبت با اهل تسنّن ، بی احترامی به امام زمان (عج) هست

      پاسخ
  7. مهدی

    بر عمر حرامی وهر چی عمر دوست تا قیامت لعنت

    پاسخ
  8. علی

    اللهم العن الجبت والطاغوت

    پاسخ
  9. شهید گمنام

    *_#لَعْنَ_عَلٰیٰٓ_عَدُوَکَ_یٰآ_عَلْےّ_*

    ~*اَوَّلْے و دُوّمْے و سِوُّمے*~

    *_#بَرْ_دُشْمَنْ_مُرتِضیٰ_عَلے(سَلام‌الله)لَعْنَتْ_*

    *_#بَرْ_دُشْمَنْ_یَاْبْنَ_فٰاطِمِه(سَلام‌الله)لَعْنَتْ_*

    *#اِللهْی_بِطَلَبْ_شَهیْد_بِ_حَقِ_مُرتِضیٰ_عَلےّ(سَلٰامُ الله عَلَیْهٰا)*

    *#اِللهی_بِطَلَبْ_شَهیْد_بِ_حَقِ_زَهْرا(سَلٰامُ الله عَلَیْهٰا)*

    *أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج🌿*

    *أللَّھُـمَ صَلِِّ عَلَىٰ مُحَمَّدْ وآلِ مُحَمَّدْ♥️*

    عرض ادب ،اینکه افراد میگویند لعن نگید و… مواظب حرفهایشان باشند ک اگر میدانستید خلیفه ملعون دوم، عمر بن الخطاب لعنت الدائم الله علیه و آله، چ جناياتی در حق سيدة نساء العالمين سلام الله علیها و حضرت اسدالله الغالب غالب کلُ الغالب علی بن ابی طالب صلوات الله علیه و آله و سلم کردند، شب و روز ختم لعن و نفرین ب عشق أهل بيت ب دشمنان حضرت آقا میکردند،،، الکی از اهل سنت و اعتقادات و…. اونها دفاع نکنید اشک حضرت آقا مهدی صاحب الزمان عليه السلام رو در نیارید،،، ازتون ی خواهش دارم عزیزان، ب عنوان ی برادر کوچک شما، شما را ب حضرت سیدالشهدا علیه السلام قسم، شمارا ب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قسم، انشاءالله برای اعزامم ب جبهه حق علیه باطل و دفاع از حریم اهل بیت آقا رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و الخصوص ناموس شیعه، دختر اسدالله الغالب غالب کلُ الغالب علی بن ابی طالب صلوات الله علیه و آله و سلم دعا کنید لططططفاااااا🥺🥺🥺🌺😭🌹♥️

    پاسخ
  10. احمد

    سلام و عرض ادب و احترام
    به همه مسلمانان شیعه و سنی
    در لعن و نفرین بر دشمنان اسلام محمدی باید تاسی کرد به دعاهای وارده نه آنقدر افراط کرد که اثر منفی بیشتری بر محبت علی علیه السلام و آل او مترتب نماید و نه آنقدر لاپوشانی کرد که مسلمانان چه شیعه و چه سنی حتی بچه شیعه ها ندانند که چه اتفاقی و چه انحرافی و بوسیله چه کسانی بعد از پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم رخ داده است

    پاسخ
  11. سید مهدی

    با سلام

    دیدگاه خود را در مورد مشابه، در بخش نظرات مربوط به ختم چهارضرب برایتان ارسال کردم.

    اجمالا این است که این کار شما در شرایط حساس کنونی منطقه و جهان، با مشی وحدت آفرین و تفرقه سوز مرجعیت بزرگوار، سیدنا سیستانی همخوانی نداشته و بلکه مخالف مشی ایشان است.

    لطفا اگر صادقانه در زیر تابلو و عنوان سیدنا سیستانی حفظه الله فعالیت می کنید، برای کسب اطمینان از صحت کار خود از ساحت آن مرجعیت و دفتر ایشان سوال نمایید که آیا ارسال مواردی چون «دعای صنمی قریش» و «لعن چهارضرب» در سایتی به نام ایشان قرار داده شود یا خیر؟ و پاسخ ایشان را در همین سایت قرار دهید.

    اگر خود را ملزم به سؤال از دفتر سیدنا سیستانی نمی دانید لطفا و حتما تابلو و عنوان دیگری برای کار خود انتخاب کنید که می توانید! ولی مرجعیت و تشیع را بدنام نکنید.

    با تشکر و در انتظار اعلام پاسخ استفتای شما از حضرت آیت الله سیستانی در این سایت

    پاسخ
    • مدیرسایت

      با سلام
      در تکمیل عرائضی که در دیدگاه پیشین شما عرض شد:

      لعنی که مشکل‌آفرین است، لعن لسانی است؛ وگرنه همه اهل‌تسنن می‌دانند که یکی از باورها و رفتارهای قطعی شیعه، تولی و تبری است گرچه از باب تقیه ملاحظۀ ایشان را نموده و زبانی لعن نکنند.

      نسبت به انتساب نیز همان‌جا عرض شد این سایت شخصی و مستقل است.
      و بر کسانی که با فضای اینترنت آشنا هستند مخفی نیست که لینک به یک سایت، نشانۀ وابستگی با سایت مقصد نیست.

      پاسخ
  12. مریم

    ان شاءالله فرج منتقم فاطمه الزهرا سلام الله علیها

    پاسخ
  13. جمشیدی

    اللهم العن صنمی القریش

    پاسخ
    • احمد

      سلام
      تولی و تبری جزو اصول دین اسلام است و اگر این دو نباشد یعنی دین کامل نیست
      خدا لعنت کند عمر را که گمراه کننده جمعیت بزرگی از انسانها شد.
      خدا لعنت کند پیروان او، وکسانی که ما را به آنها برادر خواندند.
      از وقتی ما رو با دشمنان اهل بیت و اهل سنت برادر خواندند مشکل بین سنی و شیعه چند برابر شده،خدا عذابش را زیادتر کند

      پاسخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *